明絮

画自己想画的
欢迎约稿 点赞和评论我都会看 感谢大家支持!

H a p p y B i r t h d a y T o M y H E R O .



"Everybody wants to go fast,

所有人都想走的更快,

But they can't compare,

但他们都无法与你相提并论,

I don't really want the rest,

我并非真的想要安歇,

Only you can take me there,

只有你可以带我去往那个美好的地方,

I don't even know what I'm saying,

我甚至不知道自己在说什么,

But I'm praying for you.

但我会永远为你祝福。"


                         FROM  Lana Del Rey《American》


评论

热度(21)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据